ՀՏՀ
Ի՞նչ տվյալներ են պետք Ձեր կայքում գրանցվելու համար։
Դուք պետք է տրամադրեք Ձեր անունը, ազգանունը, հասցեն, էլ․ փոստի հասցեն և հեռախոսահամարը։
Կարո՞ղ եմ իմ տվյալները հետագայում փոխել ։
Այո, Կարող եք փոփոխեն Ձեր անձնական տվյալները, ինչպիսիք են գաղտնաբառը, հասցեները և այլն։
Ինչի՞ համար պիտի հաշիվ ստեղծեմ։
Ստեղծելով հաշիվ Դուք հնարավորություն կունենաք դիտել Ձեր պատվերների պատմությունը, ներբեռնել հաշիվները և այլն։
Ինչպե՞ս կարող եմ ապրանքներ պատվիրել։
Պրազապես դիտեք ապրանքները և ավելացրեք զամբյուղում։ Երբ որ Ձեր պատվերի ցուցակը պատրաստ է, զամբյուղից անցեք վճարման էջ։
Կարո՞ղ եմ փոփոխել իմ պատվերը։
Ոչ, եթե պատվերը ստեղծված է, դուք պետք է անմիջականորեն մեզ հետ կապ հաստատեք մեր թեժ գծի հեռախոսահամարով, որպեսզի պատվերը փոփոխենք կամ կասեցնենք
Կարո՞ղ եմ փոխել առաքման հասցեն ու ամսաթիվը։
Ոչ, եթե պատվերը ստեղծված է, դուք պետք է անմիջապես կապ հաստատեք մեզ հետ՝ նշելով Ձեր պատվերի համարը։
Կարո՞ղ եմ ապրանքներ պատվիրել արկղերով կամ հատերով։
Այո, ապրանքները կարող եք պատվիրել և արկղերով և հատերով։ Անհրաժեշտ է ուշադրություն դարձնել արկղում առկա հատերի պատիկությանը։
Առաքումը վճարովի՞ է։
Տարբեր տարածքներ առաքում կազակերպելու համար կարող են օգտագործվել տարբեր մոտեցումներ։
Ինչպե՞ս կարող եմ տեսնել թե որ ապրանքների համար են գործում զեղչերը։
Ուշադրություն դարձրեք “Sale” պիտակով ապրանքներին։
Ինչպե՞ս կարող եմ հետևել իմ պատվերի առաքման ընթացքին։
“Ա) Գրանցված հաճախորդները կարող են հետևել իրենց պատվերների կարգավիճակներին օգտատիրոջ վահանակի պատվերներ բաժնից։
Բ) Խնդրում ենք կապ հաստատել մեզ հետ՝ նշելով Ձեր պատվերի համարը։”
Բոլոր բողոքների և առաձարկությունների համար՝
Խնդրում ենք կապ հաստատել մեզ մեր թեժ գծի համարով։
Վնասված կամ անորակ ապրանքի համար՝
Հրաժարվե՛ք առաքիչից վնասված կամ անորակ ապրանքը ստանալուց։ Անմիջապես կապ հաստատեք մեզ մեր թեժ գծի համարով՝ նշելով Ձեր պատվերի համարը։